Cu inima palpitând de emoție și cu ochii plini de anticipare, am pășit pentru prima dată într-un avion, avându-mi obiectivele bine conturate pentru această călătorie memorabilă. După o decolare plină de fiori, am început să explorez minunățiile orașului Copenhaga și împrejurimile sale iar aventura a inceput chiar din aeroport de unde nu stiam cum sa ajung in locul de cazare Cabin Copenhagen si am ajuns clasic cu autobuzul local de unde am luat si un permis local pentru 48h si din ce imi amintesc a fost autobuzul 5C , odata cazat in secunda 2 am inceput explorarea acestui oras deosebit si plin de zambet astfel :

In prima zi , am început explorarea vibrantului district Nyhavn este cunoscut pentru atmosfera sa relaxată și vibrantă. Este un loc preferat atât de localnici, cât și de turiști, și devine deosebit de animat în timpul sezonului de vară, cu clădirile sale colorate și atmosfera plină de viață. Aventura m-a purtat apoi în Grădinile Tivoli, un loc fermecător care a căpătat viață odată cu luminițele serii. Pe parcursul anului, Tivoli Gardens găzduiește diverse evenimente și spectacole, cum ar fi concerte, festivaluri de lumină, spectacole de artificii și evenimente sezoniere, cum ar fi Tivoli Christmas Market în perioada sărbătorilor de iarnă.

În cea de-a doua zi, pe 10 noiembrie, am traversat podul ce leagă orașele Malmö și Copenhaga, trecând prin podul Øresund. De asemenea, rețeaua include stații intermediare importante, cum ar fi Lund și Helsingborg în Suedia și Kastrup (unde se află Aeroportul Internațional Copenhaga) în Danemarca. In Suedia, am descoperit istoria și arhitectura Castelului Malmö a avut inițial un scop strategic militar. Cu trecerea timpului, a fost transformat în reședință regală și apoi în închisoare. Astăzi, castelul găzduiește mai multe muzee, inclusiv Muzeul de Istorie a Malmö-ului și Muzeul de Artă. Vizitatorii pot explora încăperile regale restaurate, grădinile frumoase și expozițiile captivante, oferind o incursiune fascinantă în istoria orașului și a regiunii înconjurătoare. Cu zidurile sale impunătoare și poziția sa strategică în apropierea Øresund, Castelul Malmö rămâne un punct de atracție notabil pentru turiști și un loc emblematic în panorama culturală a Suediei ; și am fost uimit de silueta futuristă a Turning Torso este un simbol arhitectural iconic situat în orașul Malmö, Suedia. Proiectat de arhitectul spaniol Santiago Calatrava, acest zgârie-nori remarcabil se înalță în peisajul urban, atrasiv prin designul său distinctiv și unic Construcția, finalizată în 2005, constă dintr-o structură de nouă cuburi rotative conectate, care se învârt în jurul axei sa centrale. Cu o înălțime impresionantă de 190 de metri .

Am pasit inapoi in Copenhaga în istorie la Castelul Rosenborg o bijuterie arhitecturală situată în inima Copenhaga, Danemarca, este o mărturie a bogatei istorii regale daneze. Construit în secolul al XVII-lea de către regele Christian al IV-lea, castelul a fost inițial conceput ca o reședință de vară extravagantă, cu încăperi impunătoare și bijuterii regale apoi am inaintat pasul spre Grădina Botanică (Botanisk Have) reprezintă un paradis verde dedicat diversității botanice. Înființată în 1600, această grădină este una dintre cele mai vechi din lume și oferă o incursiune captivantă în lumea plantelor și a diversității lor. in drum am oprit la Amalienborg reprezintă centrul puterii monarhice din Danemarca. Aflată în inima orașului Copenhaga, această piață impunătoare este înconjurată de patru clădiri identice, cunoscute sub numele de Palatul Christian VII, Palatul Christian VIII, Palatul Frederik VIII și Palatul Christian IX. iar seara s-a încheiat în fața Micii Sirene, monument iconic al orașului creată de sculptorul danez Edvard Eriksen în 1913, reprezintă o figură mitică inspirată de povestea lui Hans Christian Andersen. Această statuie simbolică este una dintre cele mai faimoase atracții turistice din Copenhaga și este adorată pentru simplitatea și frumusețea ei captivante.

În ultima zi a călătoriei, am avut o experiență captivantă la National Aquarium Denmark, unde am explorat minunile subacvatice și m-am apropiat de fascinantele creaturi marine ; cunoscut și sub numele de Den Blå Planet (Planeta Albastră) Inaugurat în 2013, National Aquarium Denmark este unul dintre cele mai mari și moderne acvarii din Europa, oferind vizitatorilor o incursiune fascinantă în lumea subacvatică. Clădirea în sine, proiectată cu o arhitectură impresionantă de către 3XN Architects, amintește de o uriașă vârtej de apă și reprezintă un punct de atracție iconic în peisajul Copenhaga , Unul dintre punctele de atracție notabile este Tunelul Oceanului, unde vizitatorii pot traversa sub apă printr-un tunel transparent, oferindu-le senzația că se află în mijlocul vieții subacvatice . Această incursiune în lumea acvatică a adăugat un final memorabil călătoriei mele .

Fiecare pas a fost o călătorie în lumea descoperirilor, iar la final, realizarea că avionul nu doar că mi-a deschis orizonturile geografice, dar și pe cele ale sufletului. Îndrăznesc să împărtășesc o gândire motivatoare – să înfruntăm frica de a zbura și să descoperim lumea de dincolo de cer, căci în fiecare călătorie se ascunde o poveste incredibilă, iar curajul nostru este cheia pentru a o trăi în întregime.